weekend

22 februari 2015

Weekends betekenen hier niet dat we niets doen, misschien wel jammer, maar ook wel productief. Eerder een combinatie inspanning en ontspanning! :)

Zaterdag werkten we 's morgens even met Marnix rond de punten in onze bachelorproef die we moeten aanpassen, waar we aan willen werken de komende maanden.

Daarna was er (joepie) even tijd voor wie wat wil doen. Resultaat: de ladies gaan wat kuieren in de stad om wat te windowshoppen. We kwamen terecht op een heel gezellig (wel toeristisch) marktje met allerlei leuke spulletjes. Het enige nadeel als je zooooooveel ziet; je koopt uiteindelijk toch niets ;)

We maakten ons op tijd klaar (in outfit khlim T-shirts) om naar de ouderavond te vertrekken in SN. We wandelden naar de unief, want Pedro zou ons daar om 6 uur opwachten om mee te gaan. Maar we zijn in Bolivia..... Twintig over 6 beslisten we een taxi te nemen tot aan de Christo, om daar een trufi (een mini busje met té veel stoelen, zoals je ziet op de foto's) te nemen naar SN. We bleven enkel om ons voor te stellen en kwamen daarna naar huis, uit schrik dat het veeeeel te lang zou duren :)

We gingen wel nog iets drinken in kiwi's, waar Manon ook al de hele avond aan het dansen was. Stephanie en ik waagden ons ook aan een tango met Andres, Manons danspartner... Leuk en voor herhaling vatbaar :)

Zondag stonden we iets later op als anders, gelukkig maar. We ontbijten op ons gemakje en gingen dan samen met Manon richting Parque Urbano. Een super gezellig park, met grasveldjes, bomen met zitbankjes, en ook een plaats waar er barbecues gemetseld zijn! (daar komt een ideetje bovendrijven...)

We speelden er het kwaliteitenspel, waarbij je kwaliteiten die niet bij jou passen moet afgeven aan personen waarvan jij vindt dat ze bij hen goed passen. Was heel fijn en interessant om op een anderen manier naar elkaar te kijken, om ook een keer andere conversaties te voeren. Daarna nog heerlijk in de regen volleybal gespeeld met een aantal anderen in het park.. Die verkoeling was echt wel welkom na een aantal hete dagen...

Na een avond met Marcia en ijsjes, sloten we het weekend af door niet te laat in bed te kruipen. Klaar voor de eerste echte werkweek!

Spannend...