heerlijk weertje!

25 juli 2016

De afgelopen dagen zijn weer omgevlogen! Als de rest van de week aan dit tempo gaat zullen we heel snel terug thuis zijn!

Gisteren brachten we de dag door met een bende van Couch Surfing Santa Cruz. Mirtha nodigde ons uit voor de barbecue die ze organiseerden. Het was een heerlijke middag, leerden weer veel mensen kennen, Kim kon haar Spaans fijn oefenen… ’s Avonds liet ik Kim even kennismaken met het drukke leven hier op de plaza. Een van onze favoriete bezigheden: zitten en mensen kijken :D

Vandaag kwamen Jesus en de kids ons al vroeg halen. Eerst en vooral op een bezoekje te brengen aan de luchthaven waar Jose zijn vliegopleiding momenteel krijgt. Daarna namen ze ons een tweetal uur hiervandaan mee naar een klein dorpje. Niet zo veel te beleven maar na even wandelen bereikten we een rivier met prachtig helder water! Na een het afdalen, dat een hele opgave bleek te zijn, konden we genieten van de rust en stilte. We gingen even het water in en klauterden wat over de reusachtige keien.

Een heerlijke familie namiddag bij het water, in het zonnetje. Meer moet een vakantie niet zijn, toch?

Morgen nemen we de kids van Isabela mee naar het zwembad!

Slaapwel :)

1. Hilde Rutten, mama van mevrouw Lannoo:
    26 juli 2016
    Dit is dan "echt" vakantie, en niet als toerist, maar op weg naar mooie plekjes onder begeleiding van lokale mensen , die dan ook nog eens je vrienden zijn !! Zo een stukje van de wereld mogen zien, is uniek ! Dikke kus
  2. Rutten Marcel:
    26 juli 2016
    Wij zijn blij dat je gezond en gelukkig bij je Boliviaanse familie een echte vakantie kunt genieten.xxx
  3. Betty:
    26 juli 2016
    Fijn om te zien dat je het zo goed naar je zin hebt. Geniet van je vrienden. , eigenlijk een beetje familie. want het zal snel voorbij zijn als het zo fijn is. Dikke kus van ons allemaal hier xxx