Birthday party!

29 juli 2016

De afgelopen dagen stonden vooral een beetje in het teken van mijn verjaardag, joepie!

Gisteren ochtend hadden we nog even wat tijd dus liet ik Kim een heel andere kant van Santa Cruz zien, de Ventura Mall, het shoppingcenter dat zelfs bij ons het chiqueste van het chiqueste zou zijn. Alleen maar om te “window-shoppen” natuurlijk :D

Rond de middag kwamen Jose en zijn oudere zus ons uithalen om samen naar Rio Piraï te gaan. De rivier waar ik vorig jaar ook al was geweest. Ik reed er voor de eerste keer in mijn leven op een paard! Had toch wel even schrik, haha. Daarna aten we in de hutjes daar wat plaatselijk eten en keerden we terug naar het centrum.

’s Avonds gingen we nog met Mirtha naar de film en kwam ik weer tot de constatatie dat mijn Spaans precies toch nog net niet goed genoeg is :p

Vandaag begon met een heeeeeeerlijk ontbijtje iets verderop, danku Kim. Eindelijk eens wat anders als frans brood met confituur mocht wel op mijn verjaardag! ’s Middags zouden we normaal naar mammie gaan, maar die moest onverwachts dringend naar de dokter… We gingen dus even bij Jesus langs, die natuurlijk ook weer blij was me te zien.

Eenmaal terug in het centrum maakten we ons lekker klaar om uit te gaan. Het werd een lange maar super leuke avond met goede muziek en veel leuke mensen. Meer kan ik niet wensen op mijn verjaardag.

Er resten ons nog twee dagen, met andere woorden slechts 1 blogje meer voor we terug naar huis keren. Het zal weer met gemengde gevoelens zijn dat we in Brussel terug uit de vlieger stappen…

1. Hilde Rutten, mama van mevrouw Lannoo:
    30 juli 2016
    Maak maar dat je deze verjaardag goed opslaat in je geheugen je maakt dit niet altijd mee. Geniet nog een paar dagen ten volle van je verblijf daar in het mooie Bolivia
  2. Tante Els:
    31 juli 2016
    Geniet nog met volle teugen van jouw laatste Boliviaanse uren. Slorp veeeeeeeel indrukken op! Maar weet dat het hier ook weer dik ok zal zijn !