vaderdag

20 maart 2015

Zo goed als alles de laatste weken al zijn gewone gang ging, zo anders waren de laatste dagen. Wanneer er ook maar iets te vieren valt, maken ze er hier een groot feest van. Zo was het gisteren Vaderdag. Er was dus geen les en mijn eerste muziekles in SN ging dus niet door. Aangezien we wat meer tijd hadden beslisten we naar een organisatiebureau te gaan om een te polsen voor een aantal weekend uitstapjes! Ze organiseren geweldige dingen! En alles wat ze doen, doen ze met het oog op behoud van de diersoorten die er leven!

's avonds was er concert in de unief van hun strijkkwartet. Natuurlijk wou ik daar graag naartoe, om gewoon nieuwsgierig te zijn;) Helaas was het echt helemaal niet zo goed en waren we blij toen we naar huis konden :(

Vandaag was werkdag. Ik ging met Manon mee naar een plaats waar ze beter internet had om te Skypen voor school. Leuke plaats, lekker eten, goed gewerkt :D

's avonds naar SN. We dachten les te geven, maar dat plan is mislukt. Het was groot feest voor Vaderdag. Ook wel heel tof om eens mee te maken! Alle leerlingen hadden iets voorbereid. Van een gedichtje tot lied tot traditionele dans! Het enige nadeel dat bijna 12 uur was toen we terug thuis waren!

Mijn plan om in de hangmat te slapen omdat het binnen echt warm is, viel al snel letterlijk in het water toen het begon te regenen :(  Jammer maar helaas :)

1. Hilde:
    22 maart 2015
    Heel flexibel moet je daar dus zijn ... Maar dat kan dus wel ook heel leuke dingen opleveren zo te zien. Geniet er met volle teugen van. Ik verlang echt ook om weer wat foto's te zien.
    Dikke kus
    Mams XXX
  2. Rutten Marcel:
    23 maart 2015
    Het kan daar dus ook regenen;hopelijk is het daardoor een beetje afgekoeld.Jammer dat je les en de muziek niet zo tof waren,laat hen maar eens horen hoe het wel moet.