Rio Piraï

22 maart 2015

Het weekend was zoals een weekend moet zijn. Zaterdagochtend wat gesluierd en gedut, wat kan dat toch deugd doen! In de namiddag gingen we naar de cinema hier op de straat en daarna samen met Angelica, haar broer en papa naar de bowling. Een heel leuke en rustige middag en avond dus! Die ik afsloot door vroeg in bed te kruipen met mijn pijnlijke keel :)

Vandaag brachten we een bezoekjes aan Rio Piraï, een rivier die redelijk kort bij ligt! Het is een plaats waar iedereen in het weekend komt om gewoon wat te vertoeven. Er zijn enorm veel eetkraampjes die elk hetzelfde verkopen. De plaatselijke dingen! Wel leuk om daar dus ook eens van te proeven :)

Om 2 uur keerde ik met Manon al terug. We gingen naar het theater hier iets verderop. Een groepje van 3 Mexicanen en Columbianen zijn een tijdje hier. Het was een theater met een popje, voor kinderen bedoeld. Het was prachtig! Werkelijk heel erg mooi gedaan :) Daarna gingen we met hun en vrienden van Manon's dansschool nog iets eten in een super gezellig plaatsje! Het was dus een volle maar wel heel leuke zondag :)

x

1. Rutten gaby:
    23 maart 2015
    Hey laura, leuk dat je buitenuit zo vanalles kan meepikken van de sfeer daarginder! Het is toch ook tof dat er verschillende nationaliteiten aanwezig zijn. Daar kan je ook nog wat van opsteken ! Prima ! De tijd gaat zo verschrikkelijk snel! Geniet er nog van !
  2. Magda:
    24 maart 2015
    Ik ben echt alleen maar een héél klein beetje jaloers op wat je daar allemaal beleeft
  3. Betty:
    26 maart 2015
    Heel fijn wat je daar allemaal buitenuit nog allemaal meemaakt . Echt schitterend