geen vaarwel maar tot ziens

23 mei 2015

Donderdag legden we de laatste hand aan de presentatie van de bachelorproef. Zo kunnen we dit weekend met een gerust hart op vakantie vertrekken. Voor de rest net zoals vrijdag voorbereidingen voor de feria. Het einde van ons werk op de school.

De feria was een heerlijke namiddag/avond vol werk van de leerlingen, dans, zang, theater, eten voor ons gemaakt, cadeautjes krijgen én uitdelen, afscheid nemen, knuffels geven en krijgen...

Het is emotioneel te weten en nog niet goed te beseften dat we werkelijk niet meer zullen terugkeren naar de school. We hebben er veel werk afgeleverd en ook veel van iedereen geleerd. Zowel leerkrachten als leerlingen hebben bijgedragen om ons de afgelopen maanden te vormen tot wie we zijn geworden. Ook andersom voelen ze het zo aan en dat doet goed.

Een ding weet ik zeker. Ik zeg geen vaarwel maar tot ziens!

Onze laatste week breekt nu aan, we vertrekken met de ladies op vakantie naar La Paz. Een week die ook weer om zal vliegen maar we gaan ervan genieten, volop.

1. Hilde:
    23 mei 2015
    Waw... Hieruit blijkt dat jullie toch wel veel werk gebben gedaan. Je bent nog jong en zal inderdaad zeker en vast nog de kans hebben om er terug te gaan maar wij kijken hier ook volop uit naar jouw terugkeer...
  2. Rutten gaby:
    24 mei 2015
    Dat is zeker! Geniet nog volop van je laatste dagen ginder, van je welverdiende vakantie en zoals je al zei ..... Er is altijd nog t.ijd om terug te gaan !❤️
  3. Rutten Marcel:
    25 mei 2015
    De beste reden om terug te gaan is iemand meebrengen zoals je mama deed(maar tegen niemand zeggen hé)