alles voor de laatste keer

20 mei 2015

Deze week gebeurt alles zowat voor de laatste keer, snik snik.

Maandag was een werkdagje, productief benut terwijl de rest uitziekte.. In de namiddag vertrok ik met Mirtha (Manon kwam na) naar SN voor onze laatste namiddag met de kids. Mijn ukelele zou het wel eens geweten kunnen hebben, want net nu moest hij stuk gaan :( We hadden voor alle kids een leuke groepsfoto afgedrukt als aandenken aan onze leuke tijd samen!

Er was geen les maandag dus Manon en ik gingen alleen naar school. Er was een soort inhuldiging voor de landelijke schoolsport wedstrijden. Veel lawaai, chaos.. haha

Dinsdag was het tijd voor onze evaluatie bij Cellid thuis. Ook profe Eduardo was gekomen aangezien hij toch ook een groot aandeel heeft gehad in onze samenwerking.

In de tijd dat we nog even naar huis konden ging ik in de buurt nog even op zoek naar bijbels en woordenboeken. We hadden gepland hierin ook nog te investeren.

Vandaag was ook weer en drukke werkdag, zoals alle dagen deze week! De muziekbundel voor cellid is helemaal af, eindelijk! We zijn op zoek gegaan naar pennentassen, die we als cadeau willen geven aan alle alumnos van het colegio vrijdag :) Helaas doen alle banken de afgelopen dagen moeilijk en is het echt lastig om geld af te halen.. je kan hier ook nergens met de kaart betalen, waardoor geld afhalen wel echt noodzakelijk is..

De laatste Engelse les was ook een feit. Met een examen sloten we deze periode ook af. Jesus wil heel graag de dag voor we vertrekken nog een uitstapje doen met manon en mij.. "je moet toch nog iets voor je ouders meenemen he?!" zei hij. Soms vraag je je af waarom je bepaalde mensen niet eerder hebt leren kennen..

De afwerking van het secretariaat op school, door een aantal leerlingen gaat vlot. We zijn blij zo ons steentje te kunnen bijdragen aan de school, maar ook dat we de jongens werk kunnen bezorgen! Zeker een win win situatie dus!

Nog één werkdag en de feria is er al... wat gaat alles snel!

1. Hilde:
    21 mei 2015
    Profiteren profiteren profiteren, dat doen wij ook nog ,hihi
  2. Rutten Marcel:
    22 mei 2015
    Wat een hoop mooie ervaringen. Je gaat je moeilijk kunnen los maken van Bolivia en terug aanpassen aan dit hectische Belgie.