theater in SN

26 maart 2015

Maandag hadden we een afspraak met Pedro op de unief om 11 uur.. maar ondertussen kennen we Pedro al en loopt alles altijd wat uit.. We moesten bij hem verslag uitbrengen over ons werk tot nu toe in Satelliet Norte (of dat dachten we). Toen we bij hem waren heeft hij werkelijk 2 minuutjes met ons gepraat, om te zeggen dat we eigenlijk een verslag moeten schrijven... dat deden we dan maar meteen. Daarna zagen we marcia nog, die eerst nog een half uur met Pedro moest praten.. daarvoor werd het al snel 1 uur, half 2 en moest ik eigenlijk snel vertrekken naar huis! Want maandag is muziekdag in SN :)

Fijn dat Mirtha me weer vergezelde. Met twee op de bus is altijd leuker :) We maakten met de kinderen een xylofoon van flesjes, water en crêpe papier. Het was leuk, en gelukkig moest ik zo mijn stem (die door mijn hoest en verkoudheid weg is) niet te veel gebruiken ;)

De les 's avonds was weer in het 6de. Een heerlijke klas waar we graag komen. Het is een fijne groep die eigenlijk altijd goed meewerkt. Dat laat je dan weer inzien waarom je hier eigenlijk bent :)

Dinsdag is nooit een drukke dag dus tijd om mijn verkoudheid wat te laten rusten. Het was in SN weer een feestgelegenheid van verschillende scholen. Dus ik koos ervoor om in bed uit te zieken aangezien er toch geen les was. De eerste helft begint zijn tol te eisen op vlak van vermoeidheid..

Gisteren deden we in SN een theaterstukje ter inleiding van de thema's na onze vakantie. Zowel over familie en kinderen, drugs en seksuele relaties. Ik zorgde voor de tussenmuziekjes terwijl de  rest zijn beste theaterkunsten bovenhaalde. De leerlingen waren enorm enthousiast en stil.. Dat geeft een goed gevoel.

Vanavond geef ik mijn eerste muziekles in SN. Ik ben benieuwd!

1. Opa en Oma:
    26 maart 2015
    Verzorg u goed , en veel geluk met uw eerste muziekles. Vele groetjes Oma en Opa