even weg

27 maart 2015

Vanavond vertrekken we op vakantie! Het is goede week dus een ideaal moment aangezien er waarschijnlijk toch niet veel les is.

Vanochtend ging ik met Manon al de ticketjes kopen om zeker te zijn van een plekje. En maar goed! Er waren er niet veel meer :) Om half 5 vertrekken we richting Sucre. Het zal hier dus tot volgende week zondag stilletjes zijn! Maar daarna ben ik er uiteraard weer met alle verhalen van onze vakantieweek.

Ik hoop dat de vakantieweek ons ook dichter bij elkaar zal brengen als groep. Het is soms moeilijk om met 5 24 uur op 24 samen te leven :) Maar nu we allemaal terug weten wie zich hoe voelt, kan het alleen maar de betere kant op?

Het is vandaag enorm koud hier in Santa Cruz! Het heeft gigantisch veel geregend en daardoor is de temperatuur merkelijk gedaald.. Ook veel wind, die waarschijnlijk uit het zuiden komt, want die is zooooo koud! Misschien wil de natuur ons al even voorbereiden op onze reis naar Sucre, Potosí en Uyuni? ;)

We zitten nu nog even te werken in een cafeetje op onze straat, aangezien ons internet het weer heeft opgegeven sinds gisteren.. daarna nog een aantal kleine dingen regelen, rugzak pakken en we zijn ermee weg!

Tot snel

x

1. Lode en Veerle:
    Veel plezier.
  2. Opa en Oma:
    27 maart 2015
    Wij wensen jullie een goede reis
  3. Rutten gaby:
    28 maart 2015
    Geniet van de reis! Laat het een toffe ervaring zijn!
  4. Rutten Marcel:
    28 maart 2015
    Zorg goed voor elkaar.
  5. Betty:
    29 maart 2015
    Heel veel plezier en geniet ervan