Scouts

1 maart 2015

De borstel is eindelijk terug terecht! We hebben dus eindelijk wat kunnen poetsen hier :) Fijn om terug zo in een geborsteld en gedweild huisje rond te lopen!

Sander, Lynn en ik deden gisteren een poging tot de eerste keer naar de markt zonder Manon. Ik was al een aantal keer mee geweest, dus wist het te vinden, en we vonden ook vrij snel wat we zochten! Zaterdag is echt ongelofelijk druk op de markt. Ik vind dat wel leuk en gezellig! Sander vond snel een zwemshort, we kochten fruit en groentjes en ik vond zelfs een nieuwe short (eindelijk!). Op zaterdag komen blijkbaar ook veel mensen van het platteland, gewoon op straat zitten om hun dingetjes te verkopen. Zo konden we bij een mevrouwtje anderhalve kilo worteltjes kopen voor 5 Bs!! We dachten eerste dat ons Spaans zodanig slecht was dat we het misverstonden :p

We aten snel een boterhammetje, aangezien we redelijk laat terug waren en vertrokken dat richting het huis van Marcia. Een uurtje wandelen, om dan een kwartier bij haar te zijn, om vervolgens met 8 in een 5 persoonswagen te kruipen, om terug te rijden naar waar we van kwamen! Haha, dat hadden we niet zien aankomen. Op de scouts werden we hartelijk ontvangen en gevraagd om in te springen bij de groep van de kleinsten. NATUURLIJK! Dat zijn de jongens en meisjes van 7-11 jaar, we speelden kennismakingsspelletjes, en knutselden daarna tot het eind. Ik had een super gezellig groepje van meiden die vastberaden waren mijn spaans te verbeteren. Ze wezen allerlei dingen aan en vertelden hoe ze heten… Kinderen hebben veel meer geduld! Een fijne namiddag, om daarna optijd in bed te kruipen!

Vandaag stonden we namelijk op tijd op om naar een waterpretpark te vertrekken! Het was een heerlijke, warme dag.. die helaas eindigde met veel verbrande schouders en beentjes:( ai ai ai, smeren helpt hier dus niet altijd..

Morgen begint weer een nieuwe werkweek! Wat vliegt de tijd toch!

1. Rutten Marcel:
    2 maart 2015
    Wij zijn blij dat voor u de tijd snel voorbij gaat.Zorg maar goed voor de zonnecreme en eet gezond en rust op tijd.Veel lieve groetjes en dikke kussen van Moeke en Vake.
  2. Opa en Oma:
    Dat is fijn om te horen
  3. Hilde Rutten, mama van mevrouw Lannoo:
    2 maart 2015
    je hebt toch zeker 3 shorts tegelijk gekocht zeker, in verschillende kleuren ? want het is een unicum dat jij er eentje vindt :)
  4. Magda:
    3 maart 2015
    Heel leuk om je verhalen te lezen Laura, ik geniet mee met jou!
    Liefs van tante Magda