Die Pedro toch..

27 februari 2015

Gisteren stonden we (met kleine oogjes van de avond ervoor) vroeg op! We werden door Pedro om 9 uur op de unief verwacht om onze presentatieronde in de klassen verder te zetten. Om tien voor 9 kwamen we aan op het secretariaat, waar ons gezegd werd dat hij rond 9 uur half 10 wel zou aankomen… Niet dus, om half 12 zien we hem, hij vertelt dat hij eigenlijk geen tijd heeft, kunnen we morgen niet? NEE.. Allemaal een beetje lastig dat we voor niks zo vroeg waren opgestaan.. gelukkig wel wat gezellig op de unief gezeten met Moises.

Daarna hebben we onze slaap terug een beetje ingehaald met een siësta en heb ik nog een beetje gewerkt voor school. ’s Avonds wachtte in SN onze tweede observatieles. Voor mij was dat deze keer muziek! De leerkracht, Estefan, hecht meer dan Benjamin aandacht aan orde. Misschien ligt het aan de klas, maar er was minder rumoer. Het eerste deel van de les bestond uit het overhoren van de nationale hymnes die ze hadden moeten studeren voor deze week. Je ziet aan de leerlingen dat ze het niet graag doen! Het tweede deel van de les (zo leek het voor mij toch) werd de cursus, die alleen de leerkracht heeft, in hun schrift gedicteerd. Supersaai dus!!

Vandaag weer optijd opgestaan. Met Manon ging ik in de voormiddag naar de dokter. Het plan was om daarna nog naar de markt te gaan, maar we moesten overal zo lang wachten…. Hij trok bloed om te achterhalen waar mijn duizelingen steeds vandaankomen, blijkbaar zijn mijn rode (of witte ik heb het niet zo goed begrepen) bloedplaatjes te laag, vitamientjes nemen dus.. (gek want ik eet het meest evenwichtig van ons allemaal hier :p) Van mijn knie liet hij een foto trekken, waarop gelukkig niets te zien was. Hij schreef me 1001 middeltjes voor, die zouden moeten gaan helpen :p

Onze laatste klas in SN was echt super leuk! Het 2de is echt een toffe klas, wat rumoer tijdens hun opdracht, maar dat stoort niet, aangezien ze ook echt met hun opdracht bezig zijn. Ze vertellen veel en zijn geduldig met ons Spaans! Goed einde van de week en begin van het weekend dus!

Morgen gaan we de eerste keer naar de scouts^^

1. Betty:
    28 februari 2015
    Hopelijk helpen de middeltjes die je kreeg van de dokter en ben je snel weer wat beter en fijn dat het einde van de week toch wat leuker was op school . Veel plezier dit weekend
  2. Rutten gaby:
    28 februari 2015
    Allee, alweer een week voorbij! Wat gaat de tijd toch! Jammer van je duizelingen, hopelijk betert het!zitten jullie mssn op hoogte ??amuseer u voor de rest!