routine

3 maart 2015

We begonnen gisteren aan onze tweede week van werken in de school in SN. De routine begint er dus in te komen. Voor mij goed, want een beetje structuur mag wel! Na de voorstelling van de naamkaartjes (waar we vorige week mee begonnen) speelden we nog even spelletjes om elkaar verder te leren kennen. Al die namen, al die gezichten... Het zal nog wel even duren voor ik iedereen echt ken. Het 6de is wel echt een heel fijne klas, ze luisteren naar elkaar, naar ons, doen fijn mee, komen zelf met ideeën.. Het was dus een meevaller.

Vandaag weer op tijd opgestaan, net als gisteren om naar de unief te wandelen. Het is echt altijd een vreselijke wandeling zo in de brandende zon... We hebben wat opzoekwerk gedaan voor ons reisje dat er stilaan aankomt! Joepie ;)

In de namiddag nog eens gaan kuieren op een ander marktje, ook weer supergezellig. Alleen had Sander misschien gehoopt dat de vrouwen minder kleren zagen hangen! :D

De observatie van de les 's avonds was anders dan vorige week. Benjamin deed er meer moeite voor om de klas stil te krijgen, en dat waren ze af en toe ook;.. Maar het is er zo'n rumoer. Ook op de speelplaats, en dan kan je de leerlingen echt wel begrijpen dat ze ook beginnen babbelen!

Ze moesten met z'n allen rond de kleine laptop van benjamin gaan zitten om een inleidend filmpje te bekijken. Er was natuurlijk niets van de verstaan en voor velen ook niets van te zien.... Voor de rest gingen ze verder met het classificeren van driehoeken. 4 soorten op een half uur.. Ik vond het echt wel weinig :( Maar waarschijnlijk is dat hier normaal?

's Avonds (ook al hadden we er niet zoveel zin in door de lange dag) gingen we naar een cafeetje op de plaza, waar een bijeenkomst was voor uitwisselingsstudenten. Het wordt georganiseerd door een aantal mensen van "Parlana". Gelukkig zijn we toch gegaan want het was echt wel fijn! Je kreeg rechts je eigen taal sticker, en links de talen die je aan het leren was, of ook nog sprak. Zo kon je met iedereen praten.. We leerden een aantal toffe mensen kennen en de avond ging snel voorbij! Voor herhaling vatbaar een andere dinsdag :)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rutten gaby:
    4 maart 2015
    Fijn dat je ook andere studenten leert kenne! Weer een ervaring meer . Je zal ook leren dat het er allemaal niet zo als hier aan toe gaat! Een heel andere cultuur ook weer ! Waar gaat het reisje naar toe ? Groetjes en dikke xxx
  2. Opa en Oma:
    4 maart 2015
    Alle dagen iets nieuws. Geniet van elk avontuur !
    En... ook van de reis.
  3. Rutten Marcel:
    5 maart 2015
    Altijd blij als we weer een nieuw blad kunnen lezen.Zo kunnen we je toch een beetje volgen,ook al zijn we zo ver weg.Knuffels en kusjes van Moeke en Vake.
  4. Betty:
    5 maart 2015
    Fijn om te horen dat er al wat meer structuur in komt. Waar willen jullie naartoe en voor hoelang? Heel veel plezier verder
  5. Betty: