Satelite Norte

11 februari 2015

Vandaag was de eerste keer dat we richting SN trokken. Dankzij het busje van de unief was de reis heel gemakkelijk. We wandelden naar de unief en werden van daaruit gebracht :)

We hadden een afspraak met Cellid, de directrice van de nocturno, avondschool. Met haar zouden we bespreken wat we konden betekenen in de school alsook op welke momenten.

We werden heel hartelijk ontvangen, met fruit en drankjes. Het was voor mij (opnieuw) moeilijk om alles goed te volgen... Spaans is een werkpunt!

Uiteindelijk werd er beslist dat we op vrijdag 20 februari zullen starten. We zullen per twee op maandag woensdag en vrijdag twee klassen bijwonen van 7 tot 8. We zullen de leerlingen zo leren kennen en activiteiten doen. Op dinsdag en donderdag zullen we in de namiddag meegaan naar de andere school waar Cellid actief is, en 's avonds zal ik dan de klassen van de leerkrachten wiskunde en muziek observeren. Daar kijk ik naar uit :)

Daarna belden we naar Ruben Dario, de wijkverantwoordeljke, om ook met hem een babbeltje te slaan. hij nodigde ons uit voor lunch bij hem thuis, super lekker en gezellig. Alleen mijn buik liet meteen van zich horen, as usual!

Daarna allemaal even rustig in het huisje gedaan wat we wilden, om 's avonds opnieuw met Angelica af te spreken. Dit keer in Kiwi's een cafeetje :) speelden de avond jungle speed terwijl marnix en manon werkten..