alweer bijna weekend

6 maart 2015

Ik heb niet eerder geschreven, omdat er niet gek veel was om over te schrijven! Alles gaat zijn gewone gangetje, begint in de plooi te vallen..

Woensdag deden we voor de eerste keer zumba iets verderop.. vermoeiend! Maar wel tof :D Ruth is een heel spontane, energieke danslerares. 's avonds zoals gewoonlijk weer terug naar SN, voor onze klas van het 4de. Het is fijn om een band op te bouwen met al de leerlingen, hopelijk kunnen we zo iets bereiken!

Over gisteren kan ik jullie niet al te veel vertellen, aangezien ik de hele dag in bed heb gelegen. Wat grieperig of weet ik veel :D

Vandaag was wel een drukke en productieve dag. We vertrokken om 8 uur om op tijd aan de migratie dienst te zijn. Daar kregen we onverwachts een nummertje om om 11 uur terug te komen... Van de tussentijd maakten we nuttig gebruik en we gingen de zoektocht naar muziekinstrumentjes al in. Maandag begin ik met muziek in SN! Daarna snel naar huis en met Margarita (de meid hier in huis) empanadas leren maken! Superleuk en superheerlijk! Me happy :D

Na de Zumba douchten we ons snel om weer te vertrekken naar SN voor ons laatste (en leukste) klasjes van de week.

Op naar het weekend (:

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rutten Marcel:
    8 maart 2015
    Na een paar dagen horen we weer graag iets nieuws. Mama vertelt ons ook wel iets tussenin. Fijn dat je het zo leuk vindt. Jammer dat je een dag in bed moest blijven. Hier nog alles goed. Kusjes en knuffels van Moeke en Vake.
  2. Wendy peusens:
    8 maart 2015
    Verzorg je goed, goed rusten, ben toch weer blij weer iets te lezen
    Op je blog, dikke knuffel van mij