muziekproject

11 maart 2015

De maandagochtend brachten we weer op de unief door, zoals altijd. We dachten na over hoe we deze week de lessen zouden aanpakken, aangezien we nu echt willen beginnen..

Bij thuiskomst maakte ik me snel klaar, zodat ik op tijd naar SN kon vertrekken. Manon wachtte me op aan de barak van Ruben Dario, samen met zijn vrouw Isabella en de kids.. Ik ben maandag namelijk begonnen met een muziekprojectje op te starten! Het was spannend de eerste keer, omdat we eigenlijk geen idee hadden waar of met wie we zouden beginnen! Isabella, Pablo en José Daniel hadden er in ieder geval al meteen zin in. Ze zochten meteen hun vriendjes en buren bij elkaar, zodat we toch meteen een groepje van een 15-20 kids hadden! We speelden spelletjes met instrumenten en muziek, zongen liedjes, dansten.... Het was voor iedereen een heerlijke namiddag!

Daarna snel naar de school, om les te geven in het 6de. Het was een enorm interessante les! We speelden Ren je rot met vragen over hun en hun gezinssituatie.. (hoeveel broers en zussen heb je, hoe oud ben je...). en daarna moesten ze al een deel van hun stamboom tekenen. Het was een superinteressante ervaring!

Gisteren en vandaag ging weer zijn gewone gangetje. Unief, SN, markt, zumba.. Fijn dat alles structuur krijgt en we weten waar we aan toe zijn.

De klas (het 4de) van vandaag was iets moeilijker dan het 6de. Soms lijkt het alsof ze geen motivatie hebben om mee te doen, of te luisteren. Ik denk dat we hun stapje bij beetje voor ons moeten winnen en zo iets moeten opbouwen...

1. Betty:
    12 maart 2015
    Leuk om je daar zo bezig te zien met zoveel verschillende leeftijden door elkaar en wat een lekker weertje . Het ziet er leuk uit.
    Have fun xxx
  2. Rutten gaby:
    12 maart 2015
    Fijn dat alles zo een beetjes in de plooi valt! Geniet maar van die mooie momenten.....
  3. Rutten Marcel:
    13 maart 2015
    we beginnen je stilaan te missen,maar als we zien hoe fijn je het daar hebt gunnen we je het allerbeste.Kusjes Moeke en Vake.
  4. Mams:
    14 maart 2015
    Ben blij dat je je amuseert, je lijkt een goede juf te worden. Doe zo verder en de tijd vliegt dan rap om. Hihihi