activiteit in SN

15 maart 2015

Donderdag en vrijdag waren weer rustige dagen, de week begint altijd druk maar naarmate de week vordert kunnen we wel wat recupereren. We maakten onze gewoonlijke taken en voorbereidingen, gingen naar SN om te observeren en voor te bereiden.... Volgende week komt mijn eerste eigen muziekles eraan in het 3de! Ik ben benieuwd :)

Gisteren was een echte zaterdag, we hadden allemaal tijd om te doen wat we wouden doen.. van Skype tot slapen tot werken... Ik ging met Stephanie op zoek naar een salon om mijn haar te laten vlechten. Was 3UUR heb ik stilgezeten! Terwijl me gezegd was "oh een uurtje want je hebt niet zoveel haar" haha. En dan vind ik het nog niet eens heel erg mooi :D Daarnaast bereidden we ook de activiteit van morgen voor, die we organiseren voor alle leerlingen van de nocturno die zin hebben:) 's avonds nog een fijne barbecue. Hoewel er enkel en alleen vlees wordt gegeten op een barbecue hier! Wat gek :D

Vandaag stond in het teken van SN. We vertrokken op tijd want we hadden een lunch afspraak met de mama van een van onze leerlingen. En heel open vrouw die al onze vragen zeker wou beantwoorden. De mensen zijn hier zo gelovig! Ongelooflijk... Het was wel fijn om weer nieuwe mensen, nieuwe plaatsen en nieuw eten te leren kennen :) Daarna werden we zelfs nog uitgenodigd bij haar thuis om onze tijd tot aan de activiteit de doden. Dit de eerste keer op mototaxi! Super Cool en heerlijk :D

De activiteit was ook een succes! Er was een mooie opkomst en we speelden 1 tegen allen. De jongeren leken het leuk te hebben, alsook wij :) als afsluiter van het weekend (hoe kan het anders)  nog een ijsje op de plaza, en niet te laat het bedje in om weer aan een nieuwe week te beginnen.

De tijd vliegt!

1. Rutten Marcel:
    17 maart 2015
    Fijn dat je zoveel nieuwe indrukken kunt opdoen,zodat de tijd vlug voorbij gaat.Aan de warmte hebt ge u al een beetje aangepast zeker?We missen wel wat foto's.
  2. Betty:
    17 maart 2015
    Inderdaad vake , ik zou ook graag wat meer foto's zien maar zo'n leuk tekstje is ook altijd al mooi om te weten hoe ze het maakt en dat gaat blijkbaar al heel goed