lomas de arena

20 april 2015

Zaterdag was een productieve dag! Ik heb voor school en allerhande dingen gedaanvan 's ochtends tot de late middag. Het deed goed om nog een keer zo productief te zijn; lessen engels voorbereiden, taken afmaken, ...

's Avonds welverdiend dan ook fijn weggeweest samen met Mirtha. We gingen gezellig samen eten en nog een beetje genieten op de plaza. Het is fijn om hier zo'n goede vriendin te hebben :)

Gisteren was onze uitstap naar de Lomas de Arena gepland. We werden fijn voor de deur opgepikt, beter kan niet toch? Na een rit van een goed uur waren we eindelijk aangekomen. Wat een wind! Het zand zat na 5 minuten al overal! Ook in de camera , die ik niet eens had gebruikt :(

Na een fijne maar heel zware wandeling (zeker voor mijn knie die het deze week weer had begeven) met veel mooie vogels en natuur konden we gaan sandboarden. Of dat was het plan. Door de vele pijn en gebrek aan kracht in mijn knie kon ik er niet van genieten en raakte ik niet eens de volledige berg af. Jammer dat hij net nu weer zo lastig moet doen..

Vandaag op de unief bereidden we onze laatste lesweek over drugspreventie voor. Het wordt (hopelijk) weer een fijne week:)

Zodadelijk weer naar de kids in SN want zoals we zingen: regenweer kan ons niet deren, spelletjes zullen we spelen :D