laatste weekend in Santa Cruz

17 mei 2015

Het was zover, ons laatste weekend dat we in Santa Cruz zijn is om! Volgend weekend en het weekend erna zijn we (hopelijk) in La Paz.

Aan al het werk wordt de laatste hand gelegd, nog even stressy. Daarbuiten natuurlijk ook wat winkelen, samen en alleen. Souvenirs, nieuwe kleren, inkopen voor een barbecue...

Vrijdag hadden we de voorlaatste Engelse les :( Jesus (de papa van de 2 waar we engels aan geven, en ook een beetje onze papa) zei dat ik hem zeeeeker iets moest laten weten een paar dagen voor we vertrekken. Want ze wouden me nog van alles meegeven voor thuis, ons naar de luchthaven brengen, en afscheid nemen. Oh wat ga ik hun missen!

We beslisten ook om eindelijk te barbecueën thuis, iets wat we al 3 maanden van plan zijn! Dankzij mijn motto 'wie niet vraagt krijgt geen ja..' mochten we ook voor de eerste en laatste keer een paar vrienden uitnodigen thuis! Het was een fijne avond :)

Op naar onze allerlaatste werkweek in SN.... Morgen de laatste keer muziek, dinsdag de laatste keer muziekles, vrijdag de feria en de laatste keer dat we alle leerlingen zien..

1. Hilde:
    18 mei 2015
    Amai meid, wat gaat alles nu aan een hels tempo. Had je enkele maanden geleden vast niet kunnen voorspellen wat dit einde met je teweeg zou brengen... Geniet nog van de laatste dagen daar en sla alles goed op op je harde schijf van je hart bedoel ik dan ... Kom naar huis met een heel fijn voldaan gevoel,neen rugzak vol ervaring, een fototoestel vol mooie herinneringen, een mailbox vol nieuwe vrienden, ... Kortom : geniet
  2. Rutten gaby:
    18 mei 2015
    Ja echt zoals het nu loopt ! Zo gaat het snel! En zoals mama zegt breng een hele koffer aan herinneringen mee! Geniet nog met volle teugen. Slorp alles heel intens op zodat je het hier met kleine beetjes kan loslaten en op ons overbrengen !xxxxx
  3. Rutten Marcel:
    19 mei 2015
    Ik weet zeker dat we een andere Laura zullen terug zien dan die wat vertrokken is. Het zal je ook een andere kijk op het leven geven. Denk eraan dat de rest van je leven hier ligt. Nog een fijne twee weken.