druk!

6 mei 2015

Maandag was ongelooflijk druk.. We bereidden onze nieuwe lessen voor, maakten de kaartjes voor ons AIDS-spel, de PowerPoint voor onze uitleg... Eer alles net klaar was moest ik alweer vertrekken richting satelliet voor het muziekproject!

Gisteren kon ik dan eindelijk goed werken rond de dingen die ik nog wou doen. Het muziekproject in de school. Ik ben begonnen aan een bundel voor Cellid, zodat ze zelf aan de slag kan met de instrumenten als ik weg ben. De muziekles 's avonds was ook weer heerlijk. Ik kocht 's morgens met Sander een rugzak voor instrumenten en maakte daar dan 's avonds al dankbaar gebruik van! De leerlingen vonden het heel fijn en genoten er evenveel van als ik.

Ondertussen zit ook in twee klassen onze eerste AIDS-spel les erop. De tweede keer lukte het experiment gelukkig wel en konden ze goed zien wat er gebeurt als je onveilig vrijt! De leerlingen zijn echt enorm aandachtig! Van de leerkrachten krijgen we steeds superpositieve feedback over onze les. Dat is ook fijn!

1. Hilde Rutten, mama van mevrouw Lannoo:
    8 mei 2015
    jaja schat, druk druk, dat kennen wij hier ook. is het de tijd van het jaar misschien ? voor jou zal het alleszins de rush naar het einde zijn die je voelt aankomen. geniet tussen die drukte toch ook nog van alles en iedereen daar. want het begint ongelooflijk te korten en de dag dat je thuiskomt, komt steeds dichterbij... joepie :) dikke kus van mams xxx
  2. Rutten gaby:
    11 mei 2015
    Jazeker, nog even druk en tussendoor aftellen naar de dag van terugreis....... En ik denk met gemengde gevoelens! Fijn dat je terug naar huis mag en toch daar weer alles achterlaten en weten dat ze jullie zullen missen !