verfdag!

3 mei 2015

Het had al de hele nacht geregend! Ik bleef een recordtijd in bed liggen vandaag, wel tot 10 uur, haha. Het was dan ook laat (of vroeg, t is hoe je t bekijkt) geworden met Mirtha en co doordat het wel leuk was!

Samen met Sander trotseerde ik in de late voormiddag de stortregen tot aan een aantal supermarkten voor nog potjes te zoeken om de verf in te doen vandaag!

In het druilerige weer vertrokken we samen met Mirtha en Fernando naar SN.. Voor onze mannen een heus karwei om de enorme pot verf mee te zeulen! Door het regenweer vermoedden we al niet veel volk aan te trekken aan de school. Het leven stopt hier in Bolivia als het regent.. Vaak dus. Terwijl we stilaan begonnen, kwam er toch wat volk binnengedruppeld. Van de directrice en haar gezin, tot leerlingen en een leerkracht! De tijd vloog om en voor we het wisten konden we de plakbandlijntjes aftrekken om het prachtige resultaat te zien! De restjes verf van deze dag gebruikten we nog snel op om de toiletten een kleurtje te geven, ondertussen dat anderen al opruimden!

Ik ging samen met Mirtha en Fernando nog wat eten om deze vermoeiende maar voldane dag af te sluiten en kroop op tijd mijn bedje in..

Heerlijk dat we dit kunnen doen!