weer een weekje om

10 april 2015

Woensdag een beetje een luie voormiddag gehad :D om daarna weer terug te beginnen met de zumba. Even geleden! Voor de vakantie bleef ik thuis met mijn hoest, en dan hadden we een week vakantie..  Sinds nu gaan we een uurtje vroeger, van 1 tot 2, om ons te vervoegen met de andere dames. Het is voor mijn systeem toch weeral aanpassen op vlak van eten, want dat doen we uiteraard erna pas.. ’s Avonds vertrokken we zoals elke dag weer richting SN voor onze les in het 4de. Onverwachts werden we gevraagd of er geen dames wouden meedoen aan het volleybaltoernooi. En kwamen leerkrachten te kort. Lynn en Manon gingen dus mee en aangezien Sander liever niet alleen voor de klas staat, en het voor stephanie blijkbaar geen probleem was, vervoegde ik deze keer sander in het 3de. Het was een superfijne les.

Donderdag is over het algemeen onze minst gevulde dag.. voor mij nog steeds moeilijk om te aanvaarden dat onze dagen niet zó vol zitten. Ik trok er dan maar alleen op uit om wat te wandelen in de stad, wat inkopen te doen, een ijsje te eten :D  En ’s avonds observeerde ik weer muziek. Nu ja. De les begon pas om twintig na 7, aangezien hij nog verschillende dingen moest doen. Daarna overliep hij de klaslijst zoals altijd, wat een tijdverspilling als je het mij vraagt.. Het neemt echt zo veel tijd in beslag! Ik denk dat ze daarna een taak moesten laten nakijken of zoiets (ik heb het niet zo goed begrepen) maar het waren slechts de laatste 5 minuten dat er een leerling het volgende stukje theorie mocht dicteren voor de rest. Niet echt een muziekles om over naar huis te schrijven dus..

Vandaag (zoals de meeste vrijdagvoormiddagen) ging ik met Manon weer naar een cafe zodat ze goed kon skypen voor haar school. Het is fijn om met ons tweetjes te zijn. Ik ben blij dat Manon hier ook is en met ons werkt :) Voor en na de Zumba deelden we nog flyertjes uit voor haar dansvoorstelling voor ‘dia del niño’ aanstaande zondag. Ik ben benieuwd!!

Na een douche en wat fruit als lunch vertrokken we met de micro richting de 4de anillo om te kijken waar ik morgen alleen naartoe moet om naar de hockey te gaan! (ja joepie, eindelijk een hockeyploeg gevonden en eindelijk kan ik terug beginnen) Wat een luxe, en ook wel een beetje opluchting, dat de micro hier op slechts 1 straat stopt en ginder op 2! We waren maar nèt optijd terug om te vertrekken voor onze les :D En blijkbaar waren we de enigen die lesgaven aangezien de leerkrachten vergadering hadden.. Typisch :)