wat worden we toch altijd verwend..

24 april 2015

Gisteren zijn we samen met Cellid naar de grote elektronica markt geweest. We investeerden samen met haar al in een aantal dingen die zij belangrijk zag voor de school. We kochten zo een projector, een printer en een paar kleine boxen. Hierin heeft ze echt wel gelijk. De lessen die ik al heb bijgewoond worden soms gegeven met een filmpje op het laptopscherm (waar niemand iets van ziet) met het geluid van de laptop (waar iedereen nog minder van hoort!). Deze spullen kunnen binnenkort ook mooi opgeborgen worden in het nieuwe secretariaat dat bijna klaar is. Ze was al supertevreden met onze aankopen. Dus dankjulliewel!

Gisteren mocht ik mijn muziekles van vorige week verderzetten in het derde jaar. Het was echt super tof! We oefenden het ritme nog even tot het min of meer lukte. De lat lag niet erg hoog aangezien dit volgens mij een van de unieke keren is dat ze iets van instrument in hun handen krijgen, met een liedje dat geen hymne is.. Na het voorbeeldje van het lied samen met het ritme waren ze nog meer gemotiveerd en ook het zingen was leuk :) Leuke les dus! Blijkbaar heb ik vanaf volgende week een andere mentor? Het leven in Bolivia zit vol verrassingen..

Ondertussen (woensdag en vandaag) hebben we ook weer 2 Engelse lessen om. Ook dit is steeds weer genieten. We zijn al geleerd: woensdag en vrijdag NIET LUNCHEN! We krijgen genoeg hihi. Steeds worden we weer verwend, woensdag met papaja, vandaag met rijst en een heeeeerlijk soort stoofvlees met cola-saus! (Marie heeft me het receptje beloofd ;) ) We zijn met ons gat in de boter gevallen. Dinsdag gaan we naar de papajaplantage van Jesus!

Vandaag kwamen we in de school aan, met ongelooflijk veel volk. Alleen geen volk van onze avondschool... We hadden het al meteen door; er zal wel geen les zijn. Blijkbaar is het de tijd van de rapporten en punten uitdelen.. We maakten dan maar van de gelegenheid gebruik om met ouders te praten en onze interviews te doen. Wel nog een vruchtbare avond dus!

1. Rutten gaby:
    25 april 2015
    Hoi laura fijn dat het zo goed gaat ! Was blij dat we gisteren konden Skypen ! Supertof dat ik je nog eens gezien heb! Geniet nog van de fijne mensen daar en van de lessen die je nog gaat doen! Geniet ook van de vakantie die jullie nog tegoed hebben!slorp het daar met volle teugen op !
  2. Magda:
    26 april 2015
    Je hebt meer kans verwend te worden als je dat ook verdiend ;-)