de tijd vliegt...

15 april 2015

De week begon weer zoals ze geëindigd was.. zonder internet. Het begint wel wat vervelend te worden aangezien het voor veel schoolwerk gewoon nodig is. We gingen niet naar de unief maandag om te kunnen werken aan onze vervolgles ’s avonds. We maakten samen een leuke quiz.

Manon en ik vertrokken al vroeg naar satelite omdat een ijsje was beloofd aan de kids van Isabella.. was leuk en gezellig, maar hoe kan het anders :D daarna weer een hele leuke middag met de kids in de straat. Ook de les ’s avonds ging goed! Hoewel de maandag altijd kort is :(

Gisteren gingen we wél naar de unief. Moises was blij om ons nog een keer te zien! Hij had ons ocharme zo gemist. Na een productieve middag voor school gewerkt te hebben gingen we uiteindelijk niet naar Satelite Norte, aangezien ik geen les had en er geen ouders meer gebeld waren om af te spreken.. Na een brainstorm over andere methodes om hun te contacteren maakte ik me klaar om dus wat vroeger dan verwacht met Mirtha uit te gaan. Het was een supergezellige avond :)

Vandaag maakten we de betalingen van onze komende weekends in orde. Joepie :) Na een vermoeiende zumba ( echt wel! ) samen lunchen en zodadelijk vertrekken we weer richting satelite! De tijd vliegt! Over een maand en een week zit ons werk er al op en gaan we weer op vakantie… Waw :)

1. Magda:
    17 april 2015
    Hier vliegt de tijd ook Laura! Een teken dat we ons niet vervelen