de kienavond

7 december 2014

In mijn vorige berichtje vertelde ik jullie al over de kienavond die we samen met Saenhoeve organiseerden. Wel, ondertussen is die alweer voorbij!
Ik denk dat ik wel mag stellen dat het een succes is geweest. Al de stoelen en tafels die door onze lieve werkmannen werden klaargezet geraakten één voor één gevuld. We mochten een pak mensen verwelkomen, die elkeen ons een hart onder de riem kwamen steken. En geloof me, het doet deugd als je weet dat iedereen met ons meeleeft, mee aftelt, mee uitkijkt naar ons avontuur...

Ook via deze weg wil ik natuurlijk iedereen nog eens bedanken die er mee voor heeft gezorgd dat deze avond kon plaatsvinden. Niet alleen de sponsors, maar ook de vele mensen die de avond zelf de handen goed uit de mouwen hebben gestoken. En natuurlijk ook alle aanwezigen, want zonder is er natuurlijk geen kienavond!

We hebben er met ons vier denk ik erg van genoten! Ik verzeker jullie dat we voor de opbrengst heel goed zorg zullen dragen. Via deze weg zullen jullie ook ongetwijfeld wel wat verhaaltjes en foto's zien passeren over de dingen die we ermee kunnen verwezenlijken.