even wennen

9 februari 2015

We zijn goed aangekomen! laat ik daarmee beginnen.

Het afscheid nemen van thuis was uiteraard wel moeilijk, wat niet wilt zeggen dat ik er niet naar uitkeek om te vertrekken...

De vlucht duurde enorm lang.. We hadden vertraging in Madrid dus konden pas een uur te laat vertrekken. De ruimte om te zitten/slapen was ook niet bepaald royaal gemaakt! Daardoor bestond de nacht dus uit een aantal kwartiertjes dat er wel werd geslapen :p

Bij het aankomen eerst nog langs de migratiedienst, de koffers, en dan de taxi naar het huisje. Ze rijden hier gelijk zotten!

Het huisje is mooi en comfortabel. we hebben 2 badkamers, 3 slaapkamers, een zitruimte, een keukentje dat we delen met de mevrouw onder... Niets te kort, want er is zelfs wifi :)

ons huisje is de tweede bruine door aan de rechterkant.

We hebben ook elk al een gsm aangeschaft zodat we voor elkaar bereikbaar zijn wanneer we niet met z'n allen op pad gaan. De reis naar het marktje hiervoor was alvast een bewijs hoe slecht mijn conditie is, haha. ik heb er alvast 2 blaren bij, joepie..

Daarna zijn we in een restaurantje een beetje gaan eten en werken. Marnix' opdracht; denk eens na over 3 dingen die je wil bereiken over 4 maanden..
Voor mij zal het uiteraard het feit zijn dat ik het thuisfront wat moet kunnen losaten. Ik heb gemerkt dat het voorlopig moeilijker is dan gedacht :)

's Avonds nog inkopen gaan doen en samen gekookt, daarna is de rest nog een ijsje gaan eten en ben ik in mijn bedje gekropen. Het acclimatiseren van de dag had zijn limiet even bereikt :D

foto van de Plaza die we samen met Manon nog even gaan bekijken zijn.

groetjes en tot snel :)