heerlijk dagje weg

28 april 2015

Gisteren was een (uiteindelijk nutteloze) drukke dag. We probeerden alles in orde te brengen voor ons visum van de laagste 30 dagen.. Probeerden.. We zouden een aantal papieren nodig hebben, en daar hebben we dan de hele voormiddag op gewacht. Uiteindelijk gingen we met deze papieren naar de migratiedienst. Toen ik moest vertrekken naar het muziekproject bleven de anderen nog wachten, en wachten.. om uiteindelijk te horen dat dit niet de papieren zijn die we nodig hebben!

Onze eerste les over seksuele opvoeding was leuk.. We hadden het met de leerlingen over waarden en normen en hoe belangrijk deze zijn om een relatie aan te gaan.. we wouden het ook graag hebben over grenzen aangeven, waarvoor we toneeltjes deden in groepjes.. leuk!

Vandaag was een ongelooflijke dag! Manon en ik waren uitgenodigd om met Jezus (van de Engelse les) en zijn kinderen mee te gaan naar zijn papajaplantage. Uiteindelijk ging ik alleen mee omdat er iets tussenkwam. Het feit dat ik om half 5 moest opstaan woog uiteindelijk niet op tegen de ongelooflijk leuke dag! Een dag vol papaja's, barbecueën, eten, gezelligheid, ... We gingen even verderop naar een yucca plantage, zagen aapjes, gingen naar de rivier.... Het is heerlijk te weten dat de mensen je hier zo graag hebben dat ze dit graag voor je willen doen!

Na een superleuke les in SN, muziek deze keer bij Cellid aangezien alles is veranderd, nog met Mirtha naar parlana. Goede gewoontes met goede vrienden moet je niet veranderen ;)

1. Magda:
    29 april 2015
    Wat zie jij er goed uit zeg!