ciao queridos <3

31 juli 2016

Afscheid nemen is nooit leuk. Als ik jullie schrijf staat mijn koffer eindelijk klaar en heb ik van bijna alles en iedereen afscheid genomen…

Zaterdag was een super leuke dag. Na onze feestnacht sliepen we toch net iets langer dan de afgelopen weken. ’s Middags waren we uitgenodigd om bij Mirtha thuis te gaan lunchen. Eindelijk ontmoette ik haar mama en papa! Zulke lieve mensen, maar hoe kan het ook anders. Van wie zou Mirtha het anders hebben!

Na een gezamelijke siësta op het terras gingen we naar het park waar ook het carnaval altijd gevierd wordt. Naar aanleiding van de verjaardag van La Paz was er een kleurrijke, folklorische optocht die toch wel de moeite waard was :)

Vandaag gingen we vroeg richting het nationaal park. Een deeltje dat ik vorig jaar nog niet bezocht had, de Espejillos. Na een helse weg kwamen we gelukkig in een prachtig stukje natuur terecht. Prachtige watervallen met heerlijk helder water, waar Laura en ik ons meteen in begaven! Een heerlijke laatste dag met fantastische vriendinnen!

Deze avond gingen we samen met Fernando nog even richting Satelite Norte om avond te eten. Zowel bij Jesus en co, als in de baracca van mama! Afscheid nemen valt altijd zwaar. Het bezorgt tegelijkertijd verdriet en vreugde, mensen te zien die je niet willen laten gaan. Kleine Isa had het het moeilijkst van allemaal, arm ding… Wat ga ik ze allemaal opnieuw zo hard missen…

Maar wat zal ik ook zo blij zijn om jullie terug te zien natuurlijk :)